Technical Support Officer

Bedrijfsnaam: 
Genapi - SECIB
Bedrijfsomschrijving: 
Toonaangevede software-uitgevers in de notaris- en juristenmarkt, Genapi en SECIB, hebben kwaliteit tot een belangrijk strategisch element gemaakt in de begeleiding van hun cliënten in het hart van de technologische revolutie en LegalTech. Als lid van de SEPTEO Group, een software-uitgever gespecialiseerd in de juridische en vastgoedwereld, wordt de groep gepositioneerd als de belangrijkste Europese speler op het gebied van juridische technologieën en heeft hij de ambitie om nu in 2022 de 5de grootste ter wereld te worden. Om ons team te versterken zijn we actief op zoek naar Technical Support Officer.
Job
Sector: 
Boekhouden en financiën
ICT, telecom en internet
Juristiek en notariaat
Jobtype: 
Jobaanbieding
Jobinhoud: 

Als Technical Support Officer ben je de voorkeurspartner van onze notaris- en advocatencliënten. Je biedt hen kwaliteitsvolle ondersteuning bij het gebruik van de software via telefoon, e-mail en onderhoud op afstand.

 

Jouw verantwoordelijkheden en voornaamste taken zijn de volgende : 

 

  • Kwalificatie, diagnose en oplossing van storingen die onze gebruikers op hun software tegenkomen
  • Opvolging van de gebruikers voor een optimaal gebruik van hun software
  • Bug- en incidenttracking via onze supporttool
  • Het voorstellen van nieuwe ontwikkelingen om onze diensten te verbeteren
Gewenst profiel: 
  • Je hebt een technische academische achtergrond en/of beroepservaring in een soortgelijke functie
  • Je moet zeker een zeer goede kennis hebben van « Microsoft Office » en ook de Windows-omgeving kent voor jou geen geheimen
  • Boekhoudkundige en juridische kennis kunnen een pluspunt zijn
  • Je hebt zeer goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden
  • Je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van het Frans
  • Je bent communicatief en je kunt gemakkelijk een vertrouwensrelatie opbouwen met mensen
  • Je kan je aanpassen aan je contactpersoon 
  • Je bent assertief, klantgericht en wil steeds een kwalitatieve aanpak nastreven
  • Je werkt graag zelfstandig terwijl je deel uitmaakt van een hecht team
  • Je bent stipt, georganiseerd en veelzijdig
  • Je bent leergierig, anticipeert snel en lost problemen op een proactieve en dynamische manier op.
  • Ervaring en training zijn gekoppeld aan een sterke dosis enthousiasme, motivatie en een goede mix van bovenstaande vaardigheden.
Wij bieden: 
  • Een vast contract met een aantrekkelijk salarispakket in lijn met jouw profiel
  • Een dynamische KMO, die zeer mensgericht is, gesteund door een hechte groep
  • Je komt terecht in een moderne, aangename werkomgeving die bijdraagt aan je persoonlijke ontwikkeling door het aanleren van nieuwe vaardigheden
Hoe solliciteren?: 

U kunt uw sollicitatie sturen naar het volgende e-mailadres: joeri.PAREYN@csid-genapi.be

Vermeld uw volledige contactgegevens in uw CV (Naam, Voornaam, E-mailadres, telefoonnummer, Thuisadres) en vermeld als onderwerp: "Sollicitatie voor de functie van Technical Support NL - ACHTERNAAM Voornaam".

Locatie: 
Zaventem
Deadline: 
16/11/2020 - 13:30 tot 14/02/2021 - 13:30