Stage/werkplekleren IT Helpdesk Medewerker (regio Halle)

Bedrijfsnaam: 
Colruyt Group
Bedrijfsomschrijving: 
Colruyt Group telt meer dan 30.000 medewerkers. De meesten onder hen werken dagelijks met allerhande informaticasystemen, van laptops tot barcodescanners. Ondervinden zij IT problemen? Dan sta jij hen als helpdesk medewerker bij met raad en daad.
Straat + nummer: 
Edingensesteenweg 196
Postcode: 
1500
Stad/gemeente: 
Halle
E-mail: 
selectie@colruytgroup.com
Telefoon: 
02 363 53 43
Stage
Inhoud aanbod voor stage of werkplekleren: 

Je gaat aan de slag bij onze IT helpdesk en helpt medewerkers met informaticaproblemen. Jouw werkinstrumenten? De telefoon, je mailbox en heel wat ondersteunende software, zoals remote control en troubleshooting tools. Natuurlijk krijg je eerst een uitgebreide opleiding zodat je alle taken stap voor stap aanleert.

Je maakt deel uit van een heel divers en enthousiast team waar ‘elkaar helpen’ een dagelijks motto is. Zo werk je elke dag in een positieve sfeer.

Wat doe je concreet?

  • Je biedt eerstelijns support bij allerlei IT problemen. Niet alleen kantoormedewerkers rekenen op jou, ook voor de medewerkers in onze magazijnen ben jij de redder in nood. Je krijgt o.a. vragen over paswoorden, printers, netwerken, software…
  • Je bent geen doorgeefluik voor vragen, maar lost zoveel mogelijk problemen zelf op, snel en efficiënt. Wat je niet telefonisch kan oplossen, geef je door aan collega’s van meer gespecialiseerde teams.
  • Bij elke oproep bepaal je zelf de prioriteit. Wat moet meteen opgelost worden en wat kan nog even wachten? Na de support call volg je van a tot z verder op, om zeker te zijn dat het probleem volledig van de baan is en dat iedereen tevreden is.

Je werkt in Halle.

Je kan volgens een wisselend uurrooster werken tussen 7u en 18u (is bespreekbaar). Er is ook een mogelijkheid om daarnaast als student aan de slag te gaan op zaterdag en/of tijdens schoolvakanties.

Als je je stageperiode succesvol hebt afgerond, kom je mogelijks in aanmerking voor een vast contract bij onze IT-helpdesk of een andere IT-afdeling bij Colruyt Group.
 

Gewenst profiel: 
  • IT achtergrond – Je volgt een graduaatsopleiding Systemen & netwerken.
  • Klantgerichte communicator – Je bent empathisch, luistervaardig en rustig. Je staat elke medewerker zo goed mogelijk bij, niet alleen omdat het je job is maar ook en vooral omdat je graag mensen helpt.
  • Analytisch en probleemoplossend – Je bent in staat om een probleem snel te detecteren door de juiste vragen te stellen aan de medewerker. Je pakt elk probleem meteen aan en bedenkt zelfstandig de meest efficiënte oplossing.
  • Professionaliteit – Je bent een belangrijk aanspreekpunt binnen Colruyt Group. Daarom verwachten we dat jij de waarden van ons bedrijf uitdraagt en professioneel bent in al je contacten.
  • Talenkennis ­– Je communiceert vlot met zowel Nederlands- als Franstalige medewerkers. Een mondje Engels is een plus, want met de IT’ers in de backoffice verloopt de communicatie dikwijls in die taal.
Opleidingsprofiel: 
Graduaat in de systemen en netwerken
Wij bieden: 
  • Doorgedreven opleiding – Je start vanaf dag 1 met een doorgedreven opleiding en leert ook heel veel on-the-job. Stap voor stap ontdek je alle IT tools en applicaties die bij Colruyt Group gebruikt worden. Een schat aan knowhow!
  • Menselijk contact – Als supportman of -vrouw kom je elke dag in contact met medewerkers uit de hele groep. Je wordt door iedereen gewaardeerd omdat je praktische oplossingen aanreikt. Ook binnen je team staan de collega’s altijd voor je klaar. Toffe sfeer verzekerd!
Hoe kandidaat stellen?: 

Verstuur jouw CV en motivatiebrief naar Bart.wyns@colruytgroup.com

Bij de helpdeskafdeing is er een mogelijkheid om 3 studenten een werkplek aan te bieden.

Locatie: 
Halle
Deadline: 
donderdag, 19 november, 2020 - 13:30 tot maandag, 17 mei, 2021 - 13:00