Patrimoniumbeheerder

Bedrijfsnaam: 
Volkswoningen Duffel
Bedrijfsomschrijving: 
Kwaliteit als dé centrale waarde bij Volkswoningen van Duffel Volkswoningen van Duffel is een sociale huisvestingsmaatschappij die kwaliteit vooropstelt in haar aanbod van wonen alsook deze weerspiegelt op vlak van haar dienstverlening en beleid. Als middelgrote speler beheert ze een 1400tal woningen, dewelke via diverse projecten nog zal aangroeien tijdens de komende jaren. Wens je jouw ervaring verder aan te wenden binnen een respectvolle omgeving met hoge maatschappelijke waarde? Aarzel dan niet en solliciteer via onderstaande gegevens!
Job
Sector: 
Facilitair beheer
Jobtype: 
Jobaanbieding
Jobinhoud: 

• Je speelt een belangrijke rol bij de inventarisatie, opmaak en opvolging van de onderhouds/renovatieplanning van het patrimonium

• Eveneens ben je verantwoordelijk voor de opmaak van prijsaanvragen van kleinere werken en de opvolging van de daaruit voortvloeiende bestellingen

• Je coördineert en bewaakt de door jou opgemaakte premie-aanvragen en subsidies

• Je verzorgt de administratieve opvolging en de (her)aanbestedingen kleinere onderhoudscontracten (oa ruimingswerken)

• Je bewaakt zelfstandig de realisatie van kleinere projecten (bijvoorbeeld globale vervanging sanitair of verwarming)

• Je voert expertises bij kleinere schadegevallen uit

• Je geeft administratieve ondersteuning aan het diensthoofd

• Je biedt technische ondersteuning bij opvolging van grotere projecten (vnl. rondgangen bij oplevering)

Gewenst profiel: 

 • Je hebt een technische professionele bachelor- richting bouw, elektromechanica of aanverwante richting (of gelijkwaardig door ervaring) en combineert dit met minstens 5 jaar ervaring in activiteiten gelinkt met bouw, gebouwenbeheer en/of projectontwikkeling

• Je hebt een minimale kennis van openbare aanbestedingen. Je houdt ervan om dergelijke dossiers met accuratesse op te maken en je bent punctueel in de opvolging

• Een hands-on en doe mentaliteit zijn belangrijk om zaken en partners in uitvoering te brengen en op te volgen

• Je communiceert vlot en concreet

• Als teamplayer weet je op een klantgerichte manier samen te werken en dit zowel intern als extern • Je kan ook zelfstandig werken, met een goede focus op de juiste prioriteiten en resultaatgebieden • Een goede kennis courante software (word, xls, outlook en powerpoint) is noodzakelijk

• Je beschikt over een rijbewijs aangezien je je af en toe moet verplaatsen naar de verschillende locaties

Wij bieden: 
  • Je krijgt de kans om te werken voor een financieel gezonde organisatie, waar een open cultuur heerst en initiatieven worden gestimuleerd. Je maakt deel uit van een team van gedreven en enthousiaste collega’s.
  • Jouw verloningspakket bestaat uit een aantrekkelijk aantal extra legale voordelen zoals Maaltijdcheques @ 8 euro/gewerkte dag, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, elektrische bedrijfsfiets
  •  Je wordt vergoed volgens het loonbarema voor Gemeente- en Provinciepersoneel in functie van jouw ervaringsniveau
Hoe solliciteren?: 

Solliciteer, bij voorkeur via onze website www.sodevaconsulting.com of stuur per e-mail, je sollicitatiebrief met CV naar Sodeva op onderstaand e-mail adres. Voor bijkomende informatie kan je ons steeds telefonisch contacteren. Je kandidatuur wordt professioneel en strikt vertrouwelijk behandeld. De selectieprocedure wordt exclusief begeleid door Sodeva Consulting.

Locatie: 
Duffel
Deadline: 
25/09/2020 - 10:45 tot 23/12/2020 - 10:00