ColliShop is een van de grootste webwinkels van België. Samen met je ervaren collega’s sta je in voor de dagelijkse marketingcommunicatie en doe je voorstellen om onze klanten nog beter te bereiken. Een boeiende job voor een gedreven starter!
Als (junior) digital marketeer help je mee bij het opzetten en beheren van performante en doelgerichte campagnes en samenwerkingen, via alle mogelijke communicatiekanalen: SEA, display, email, folder, affiliates, social media … Jouw doel? Onze doelgroepen bereiken met de juiste boodschap, en traffic en sales genereren voor dé webshop van Colruyt Group: ColliShop.
Wat doe je concreet?
• Je werkt nauw samen met diverse digitale marketingexperten om campagnebriefings om te zetten in performante marketingcommunicatie. Je helpt mee aan het beheer van de social media content kalender (Facebook, Instagram, SEA), werkt mee aan de redactie van direct mailings en ondersteunt de coördinatie van de communicatie naar onze affiliates
• Je leert al onze platformen, tools en processen grondig kennen en zorgt ervoor dat ze optimaal worden benut.
• Je vertaalt resultaten uit verschillende systemen naar heldere inzichten en werkpunten voor jezelf, het team en de rest van de organisatie. Je volgt de uitvoering van de campagnes op en stuurt bij waar nodig (in samenwerking met onze partners en agentschappen).
• Ondernemerschap wordt aangemoedigd: je zoekt opportuniteiten in de customer journey en vertaalt deze naar concrete actiepunten en/of nieuwe projecten.
• Je volgt nieuwigheden op vlak van digitale marketing op en vertaalt deze naar opportuniteiten om onze klanten nog beter te bereiken.
Je werkt op onze site Stroppen in Halle