Contact center medewerker HR

Bedrijfsnaam: 
Colruyt Group Services
Bedrijfsomschrijving: 
Colruyt Group telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers.
Job
Sector: 
Communicatie en marketing
ICT, telecom en internet
Jobtype: 
Jobaanbieding
Jobinhoud: 

Bij het contactcenter van Colruyt Group kunnen zowel interne medewerkers als klanten, partners … terecht met al hun vragen. Van IT-problemen tot informatie over sollicitaties, het contactcenter biedt een antwoord. Na een grondige opleiding ben jij binnen het team hét aanspreekpunt voor HR-materie.

Bij het contactcenter van Colruyt Group krijgen we zowel van medewerkers als van buitenaf regelmatig vragen die met HR te maken hebben. Na een grondige opleiding ben jij bij het contactcenter het aanspreekpunt voor al deze vragen.

Sollicitanten een antwoord bieden is je eerste taak, maar je helpt ook medewerkers van Colruyt Group als ze vragen hebben over personeels- en loonadministratie. En dat kan heel breed gaan: van vragen rond tijdskrediet over de opbouw van loonfiches tot informatie geven rond klein verlet of ziekteverlof. Je kennis zal bijgevolg de verschillende paritaire comités overspannen waar onze bijna 30.000 medewerkers onder vallen.

Natuurlijk sta je er niet alleen voor. Ook na je eerste opleiding kun je steeds op begeleiding en bereidwillige collega’s rekenen. Je hebt bovendien rechtstreeks contact met onze HR-afdeling om vragen te helpen beantwoorden en verwijst de mensen die je aan de lijn of in je mailbox hebt, door naar de juiste contactpersoon als je zelf niet kan antwoorden. Je beschikt eveneens over de nodige tools, zoals een informatie-database, die je ook actueel helpt te houden.

Daarnaast beantwoord je ook vragen rond opleidings- of workshopinschrijvingen van onze medewerkers. Bij Colruyt Group hebben we immers een breed aanbod aan opleidingen voor onze medewerkers (en daar kan jij dus ook van genieten!). Je voert ook een aantal administratieve taken uit, zoals het verwerken van onkostenformulieren, aanwezigheidslijsten van opleidingen, sollicitaties van jobstudenten …

Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle en komt terecht in een team van zo’n 15 collega’s.

Gewenst profiel: 
  • Goesting! – Een eerste ervaring in sociale wetgeving is een pluspunt, meer geen must. Je wordt on-the-job opgeleid en we rekenen vooral op je zin om ervoor te gaan. Overtuig ons helemaal met je leergierigheid! Daarnaast hecht je veel waarde aan correcte informatie en wil je hierin graag je professionele expertise verder uitbouwen.
  • Communicatief & proactief – Anderen verder helpen geeft jou een energieboost en je verplaatst je gemakkelijk in de leefwereld en situatie van je klant. Je kan ingewikkelde HR-materie op een simpele manier uitleggen én je kijkt kritisch naar je eigen job en team. Zie je verbeterpunten? Aanpakken, die handel!
  • Betrouwbaar en nauwkeurig - Je bent discreet en betrouwbaar omtrent de gestelde vragen. Je werkt ook graag en nauwkeurig met cijfers om bijvoorbeeld loonfiches uit te pluizen en te interpreteren.
  • Samenwerken – Je werkt graag in team en gaat samen met je collega’s elke dag voor hetzelfde doel.
  • Talenkennis – Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans. Zo kun je al je klanten vlot verder helpen.
Wij bieden: 
  • Stimulerende werkomgeving – Je krijgt de kans om te werken in een HR-afdeling met 300 professionele medewerkers bij een van de grootste private werkgevers van het land. Je blijft op de hoogte van de veranderende sociale wetgeving en leert veel bij on-the-job.
  • Stabiliteit – Colruyt Group is een stabiel bedrijf dat investeert in zijn medewerkers. Opleidingsmogelijkheden en reële doorgroeikansen zijn daar slechts twee voorbeelden van.
  • We investeren in jouw HR-opleiding, en we verwachten dat je zeker een 2-tal jaar in het contactcenter ons team zal versterken.
  •  Extralegale voordelen – Je krijgt een voltijds vast contract, met een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques

 

 

Locatie: 
Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle Edingensesteenweg 196 1500 Halle
Deadline: 
14/07/2020 - 09:15 tot 11/01/2021 - 09:00