Assistent(e) FM Manager

Bedrijfsnaam: 
Sodexo Belgium NV
Bedrijfsomschrijving: 
Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen. We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's de sleutel van ons succes.
Job
Sector: 
Facilitair beheer
Horeca en toerisme
Jobtype: 
Jobaanbieding
Jobinhoud: 

De Assistent Facility Manager helpt waken over de kwaliteit van onze verschillende diensten en geeft ondersteuning voor het beheer van de verschillende diensten op in de 4 sites van Shell: Shell & CRI Gent en Shell Kantersteen & EUL Brussel : eigen medewerkers en subcontractors.

Je rapporteert aan de FM Manager on site.

Functieomschrijving

Als assistent(e) FM Manager op Shell zouden volgende taken onder je verantwoordelijkheid vallen:

  • Je rapporteert aan de FM Manager en volgt met hem samen de verschillende aspecten onder ons beheer op.
  • Je bent de eerste aanspreekpunt voor dagelijkse operationele calamiteiten
  • Je daagt jouw steentje bij in de maandelijkse financiële afsluit.
  • Je assisteert de FM Manager in de coördinatie van zowel onze eigen teams als die van subcontractors.
  • Je zorgt voor een goede en duidelijke communicatie met de klant en is de schakel tussen de klant en de medewerkers.
  • Je zorgt voor het dagelijks administratief opvolging : planning, facturatie, bestellingen, stock, en gebruikt de informaticatools.
  • Je verzekert de operationele opvolging van de soft services: cleaning, catering, receptie

o   Planning, facturatie, bestellingen

o   Rapportering waar nodig

  • Je verzekert de operationele opvolging van het veiligheidsactieplan, risico analyse, toolbox vergaderingen
  • Diverse administratieve taken: gegevens centraliseren en opvolgen, klassement, beheer agenda’s, interne & externe correspondentie, filtreren en beantwoorden van telefonische oproepen (externe & interne klanten).
  • 1 dag per week zorgt u voor de back-up van de receptie op de site van Shell Brussel.
Gewenst profiel: 
  • Je hebt een Bachelor of gelijkwaardig door ervaring in gelijkaardige functie;
  • Een positieve ervaring in de FM is een must;
  • Je bent drietalig Nederlands, Frans en Engels;
  • Je zet dienstverlening op de eerste plaats;
  • Je kan discreet werken;
  • Je bent analytisch ingesteld, je kan je organiseren en hebt zin voor vooruitgang;
  • Je kan verantwoordelijkheid opnemen ook wanneer er veel werk is;
  • Je bent flexibel en dynamisch;
  • Je bent commercieel ingesteld en je kan goed communiceren;
  • Je kan goed overweg met MS office (Word, Excel, Outlook).
Wij bieden: 

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Werkplaats gevestigd in Gent (1 dag/week in centrum van Brussel)
  • Een contract van bepaalde duur van 24u per week. Je werkt ofwel 3 volle dagen of 5 halve dagen per week
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerde ploeg
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
Locatie: 
Regio Gent & centrum Brussel
Deadline: 
23/09/2020 - 14:45 tot 30/11/2020 - 14:45