Afdelingshoofd patrimonium en facilitair beheer

Organisation: 
Lokaal bestuur Schoten
Job
Sector: 
Facilitair beheer
Overheid en social profit
Jobtype: 
Jobaanbieding
Contents: 

Als afdelingshoofd patrimonium en facilitair beheer heb je niet alleen een chique functietitel op je visitekaartje staan. Je hebt de algemene leiding en de eindverantwoordelijkheid over de goede werking van de dienst patrimonium. Concreet ben je verantwoordelijk voor het beheer van alle gebouwen van het lokaal bestuur en dit vanaf het ontwerp, tijdens de uitvoering en dagelijks toezicht en onderhoud. Rapporteren doe je aan het managementteam.

Je staat er niet alleen voor. Met je volledige team, bestaand uit experten, ondersteuners en arbeiders, ben je verantwoordelijk voor beleid, beheer, uitvoering en budget. Een divers takenpakket dus, waarbij leidinggeven, organiseren, coachen, visievorming en beleid gelijkwaardige onderdelen zijn.

Required profile: 
  • Is een manager die een divers takenpakket ambieert
  • Heeft een gezonde interesse in de brede thema’s patrimonium en facilitair beheer
  • Heeft ervaring met veranderingsmanagement
  • Is organisatorisch sterk en kan een toekomstvisie vertalen naar concrete doelstellingen
  • Is communicatievaardig, enthousiast en kan motiveren en inspireren
  • Draagt trots mee de waarden van ons bestuur uit: open, enthousiast, resultaatsgericht, kostenbewust en altijd gericht op verbeteren
  • Heeft bij voorkeur een bachelor- of masterdiploma, óf minstens 5 jaar relevante ervaring.*

*Kandidaten die niet beschikken over een bachelor of master diploma leggen nog een bijkomende capaciteitstest af in het assessment center.

We offer: 

Werken bij Lokaal Bestuur Schoten is niet zomaar werken in een grijs gemeentehuis. Jij krijgt van ons:

  • 600 collega’s die al eens graag de benen losgooien op het jaarlijks personeelsfeest.
  • Work-lifebalans: je mag van ons 8 dagen per maand thuiswerken.
  • ’s Ochtends nog de kinderen naar school brengen of eerst naar de fitness? Dat kan in ons systeem van glijdende werkuren.
  • Bedrijfssport: wandelen, badminton, pilates…
  • Een brutoloon van 3.364,17 euro*, aangevuld met een waaier van extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, aansluiting bij GSD-V, fietsvergoeding of tussenkomst openbaar vervoer voor woon-werkverkeer…)
  • 35 dagen betaalde vakantie en 14 feestdagen

* Wij bieden een geïndexeerd loon volgens een A1a-A2a-A3a salarisschaal. Je start aan een bruto maandsalaris van 3.364,17 euro (geen ervaring). Ervaring uit de overheidssector wordt onbeperkt meegenomen (4.049,32 euro per maand met 5 jaar anciënniteit, 4.734,48 euro per maand bij 12 jaar anciënniteit, 5.535,10 euro bij 20 jaar anciënniteit). Het meenemen van ervaring uit de privésector is bespreekbaar.

How to apply?: 

We ontvangen graag jouw cv en kopie van jouw diploma uiterlijk op 4 september 2022 via het inschrijvingsformulier op www.schoten.be/vacature. Je krijgt van ons na afloop van de sollicitatietermijn feedback over jouw kandidatuur.

Met vragen omtrent de selectieprocedure kan je terecht bij karen.ardies@schoten.be.

Met inhoudelijke vragen kan je terecht bij je toekomstig managementlid: Wendy.verhoeven@schoten.be.

Tot binnenkort!

De selectieprocedure ziet er als volgt uit:

  1. Cv-screening – week van 5 september 2022
    Kandidaten die niet beschikken over een master diploma kunnen een capaciteitstest afleggen.
  2. Verkennend gesprek – 14 september 2022 voormiddag
    We beschouwen dit gesprek als een kennismakend gesprek waarin wij aftoetsen of jouw profiel in lijn ligt met de functievereisten en de organisatie. Dit is ook een moment voor jou om na te gaan of het Lokaal Bestuur Schoten de geschikte werkgever is voor jou.
  3. Selectiegesprek met case  - 30 september 2022
    Is er langs beide kanten een match? Dan nodigen we jou uit voor het selectiegesprek en ontvang je een case en persoonlijkheidsvragenlijst als thuisopdracht. In het selectiegesprek gaan we dieper in op deze case en voeren we een uitgebreider gesprek.
  4. Assessment center – op afspraak

Het assessment center wordt georganiseerd door een extern selectiekantoor. Er wordt individueel een afspraak gemaakt.

Application deadline: 
12/08/2022 - 12:00 to 04/09/2022 - 23:00